25 april

Hum, vad önskar sig Malin när hon fyller år?
Bestämde mig förra året att jag skulle vara ute i god tid i år med min önskelista. Eh ja.
Men nu har jag kommit fram till några saker iallafall.

1. Canon EOS 400D
(Bara för att jag måste, jag vet att det aldrig kommer hända men drömma kan man väl alltid.)
2. Akustisk gitarr / stålsträngad
(Har sagt i flera år nu att jag ska lära mig spela och dammit jag ska!)
3. Nagelförlägning
(Det är ett faktum att jag önskat mig det några år i rad nu. Suck, det är så snyggt.)
4. "Genom helvetet" "Anna, min älskade" "Kärleksbarnet" "Trekant" "Smulklubben" "The dirt"
(Helvetes massa böcker men jag måste verkligen börja läsa igen.)
5. Utlandsresa / Ayia napa
(Jaja, vi får se hur det blir med det. JAG VILL!)
6. Vänner säsong 10
(The last one dude.)

Så här ser det ut än så länge. Brukar bli så att jag kommer på något briljant dagen innan.
Må detta icke ske i år.


Well, well my michell.
Rock on, see you later.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0