a crazy night

Igårkväll kom 2 av mina får hem till mig. De missade den första bussen så de kom lite senare än planerat, men de kom! Vilket var väldigt trevligt. Men när de kom till busstationen hade blev vi jagade av ett miffo som var hög/ full, the works helt enkelt. Påverkad av olika preparat, typ. Så, vi kutade helvete så att fanskapet inte skulle få tag på oss. Läskigt som tusan. tror faktiskt aldrig att jag varit sådär rädd förut. Vill inte ens tänka på vad som skulle kunnat hänt om jag hade varit nämare busstationen eller om han fått tag på oss. Fyfan.

När vi väl kom hem till mig lugnade vi ner oss genom att äta upp ett paket med Ben n' Jerrys Phish Food. Väldigt gott, vi slogs nästan om chokladfiskarna ^^. Det är något speciellt med den glassen. Den måste verkligen ätas direkt ur paketet, annars är det inte alls samma goda smak. Så nu vet ni det, ska ni köpa Ben n' Jerryglass, ät den direkt ur paketet för att få ut det bästa av den. Och så ringde Johan, som var på sin 3 studentskiva inom loppet av 1 vecka. Sötunge, vi gillar dig :D

Sedan var de dags för Linnie och Frankie att gå till bussen och då visade de sig att fyllot/knarkaren var kvar i Älmsta och vägrade gå av bussen. Så bussen stod bara vid busstationen. Så vi ringde Linns pappa som kom och hämtade dem. Björn ringde polisen så att de kunde komma och hämta den äckliga människan som bara förpestar tillvaron.

Det positiva denna kväll var ju att jag fick träffa mina får. Det kändes som en evighet sedan. Och imorgon ska hela Incredible 4 återsamlas på Söderstadion, helt och hållet jätteunderbart! Världen kommer aldrig att ha skådat något liknande. Vi kommer rocka sönder hela Söderstadion!

Rock on bitches och Forza Bajen! / Moie

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0