Angående lördag

Om du mötte en person som aldrig varit på Söderstadion men funderade på att gå på lördag, vad skulle du säga till honom?
Jag skulle säga att även om man inte är intresserad fotboll så tror jag att man skulle ha så jävla kul ? för stämningen och känslan. Jag har haft släktingar på Söderstadion som haft med sig småbarn, och de har inte tittat på fotbollen, utan stirrat på klacken hela matchen med öppen mun.

- ur en intervju med Mikkel Jensen, Hammarbys lagkapten www.hammarbyfotboll.se

Nu ligger det till så här va, alla vet ju att Moa Bjurner är en utav de största fotbolls/hammarbynördarna som någonsin fötts på denna jord. Därför ska hela Incredible 4 på lördag entra Sveriges bästa fotbollsarena, kanske inte hur snygghetssynvinkel men definitivt stämningsmässigt. Jag ska visa dem hur det är att sjunga tillsammans med 11 000 grönvitklädda Bajare och visa dem hur jag är när jag är som lyckligast. Den platsen är för mig som paradiset för någon annan. Eller åka utomlands, bara ligga och sola hela dagarna. Jag må vara en konstig prick, men jag skulle faktiskt föredra att spendera tiden med A-laget, skrika helvete och bara kolla på fotboll.

Det finns 4 saker i mitt liv som gör mig oerhört lycklig. Ingen särskild rangordning, men Hammarby då. Sedan Incredible 4, Gräsmattan och sist men absolut inte minst (^^) Johan. Dessa "saker" får mig just nu att fungera som en vanlig människa. Vilket är väldigt bra och upplyftande. Kärlek till folket! Bäääää

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0