Bajen - Bp

Kalle och jag har varit på fotboll idag, hammarby - brommapojkarna.
En utav Kalles polare känner en kille som spelar i Bp så han ringde och frågade om vi ville ha vip-biljetter på södra. Det ville vi tydligen, ^^
Det var mycket mer underhållande än att stå på östra, lite kallt dock pga skugga. Måste fan lägga ut lite pengar och gå i klacken någon gång alltså. Vilket jävla drag det är  på den läktaren xD

Hoho, vi har provsmakat en ny "Ben n' fuckin' Jerry" - glass också. Creme caramel, hur god som helst med kolasås och chokladbitar med toffefyllning.

Har äntligen tagit mig tid och satt mig framför dator och skrivit mitt helevete. Har kommit till sjunde avsatsen och det går inte så bra, skulle kunna göra bättre om jag inte hade haft ett sån jävla press på mig. ( mitt eget fel iofs. ) Önska mig lycka till.

Ska gå och laga mat till Kalle och mig nu, det är bara vi hemma så det är jag som får vara köksansvarig. ^^
Bajen vann med 4 -0 btw.

See you later, rock on bitches.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0