Frädaah!1!!!1

TJABÁ!

sitter här o fryser om mina små tassar :( brr det är lite kallt.
öhöh en heeeeeeeeel vecka har redan gått^^ hur skönt som helst att det gick så satans fort^^
o nu ere ju långhelg:D HURRA! *OH HAPPY DAY* ho hi hå hä hö he...

Var och tog nytt pass idag^^ det gick väl...,..skit? haha
fick ta om fotot, vi kan väl säga ca 13 gånger =) -___- det stod att bilden var suddig och en tasnt syftade på att det kunde vara min "kaluffs" som var felet.. haha :D men som tur va gick det ändå^^ öhöh

Har inte gjort så mycket annat idag heller, mest hoppat studsmatta o glott på television^^ hiih
var ute med Jafar (Linn) för ett tag sen^^ det var skoj som vanligt:D var på nisses o käpte en glass. och OH MY vad söt som ba fan snubben var som jobbade där , as charmig fan:D goooosigt. ^^ 
vi stötte på en massa gamla skolkamrater också håhå. typ malin ö osv ^^  

en dååålig jävlka nyhet som vi fick reda på nu i veckan var ju då att vi MÅSTE blanda klasserna i 2an :( FY FAN VAH?! man blir så jäla surig:( tänker fan inte gå med A:arn ._____., my ass att jag ska! jag ska gå i samma klass som ALLA mina får och den klass jag har nu:) annars spränger jag skolan i luften fan. he he he


JUSTE! hahah när linn o jag skulle hem idag så såg vi jens^^ eller aah vi gick förbi han o sen vände han sig om och sa " Jag tycker ni är söta" haha:D han är ju så jäääla gullig:D o jag sa tack detsamma ;D;D hiohioihoi!

men men är trött som en liten neandertalare nu så ska väl snart sova :)

satt..

ADJÖKEN SA FRÖKEN!



Kommentarer
Postat av: Moa

DU MÅSTE SKOJA?! VADÅ BLANDA KLASSERNA?!
Går det inte att skriva någon slags protestlista. Fyfan, vad arg jag blir. Jag kommer aldrig känna smhörighet med bitcharna i A, jag tänker gå i B med mina får föralltid! Dom kan fan inte tvinga oss!!

2007-04-28 @ 10:46:53
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0