GLAD PÅÅSK!"#¤%&/()=

HEJ

ÄR på jävligt bra humör idag:D heheheheheh skönt somfan med lov alltså, sov till tio ^_^
wie!

 
Igår vare en bra jävla dag också...satt o häckade i soffan på naturkunskapen^^ orkade fan inte jobba med den där helt meningslösa uppgiften vår lärare hade gett oss >_< men men,
fick ialf reda på att BC skulle spela i aulan "ho ho ho ho" tänkte vi och gick och åt så vi inte satt där helt hungriga^^
det var påååskbord...inte så gott faktist men men.
Höll ialf på att svimma närom spelade xD haha. seriöst. det finns fan inte coolare och snyggare killar än de! jag svär! :D hoho. fick dessutom ett litet leénde av en av dom innan spelingen;D *OH HAPPY DAY*  haha
Dagen var toppen igår i skolan förutom att malin inte var där :( annars skulle den vara ännu mera toppen! ^^

efter skolan gick jag ialf hem och degade som vanligt;D gick faktist o sov lite i typ en halvtimme eftersom att jag var så jäävla trött. ^^ sen gick jag ju såklaaart till soffan o glodde på tv;D hohihohihohå. Vi åt nudlar igår också föresten^^ det var mumsfilibabba yeah.
Linn ringde mej igår och undrade "ska vi gå ut och gå och se om de har våran "starglass" ?" hurra tänkte jag och så tog jag på mej kläderna ocg gick ut för att möta linn^^
vi gick till coop nära..men hade de den där eller? NEJ=!?!?!?!? fyfan. vi trodde att coop forum stängde nio så vi skyndade oss dit ...men de stängde visst 10 ...>__> haha men ialf. vi hittade inte våran glass där heller så vi köpte en annan..hihi. satt där inne i affärn o mummsade o hade det kul när jag såg erik (min förra kille som jag inte träffat sen vi gjorde slut, ca ett halvår sen) hahaha! det var hur kul som helst för han gick rakt in i dörren när han såg mej hahahha jag höll på att skita på mej o sätta i halsen hahah. Han var galet söt men hade skaffat ny tjej;D hoho.. men men kul dag igår ialf.


Lov i en vecka nurå^^ ihih och fään vad jag vill på fest: :O måste fan gå på nån fest nu alltså..skulle kunna ha här hemma men jag vet inte,,mamma o pappa åker till Riga på tisdag o kommer hem torsdag..men mamma sa att morfar skulle komma hit och "titta till oss" så jag venne, men kul som fan skullere ialf va!

Ska vara med hela incredible four på lovet med:D wiiie hela ligan tillsammans igen! hihi o så ska vi ju kolla på en match också, det ska bli rätt kul! sak stå där o skrika med min manliga röst^^ hhahha
ska käka en massa godis också under lovet^^ komemr vissserligen gå upp 94 kilo men det frå jag ta:D hahah fan vad fet jag skulle vara då xD haha. om jag var så fet skulle jag försöka springa naken nånstans o filma det o sen tare i slowmotion föra att se hur alla valkarna flyger upp och ner xD hahah fyfan. kutar typ fem meter o kommer säkert vara helt slut sen :D håhå

Ska ner på stan med linn idag också..hon ska klippas o jag ska kolla på ^__^ sen ska vi till expert o kolla in killen där xD haha. fan jag vågar itne sitta i deras soffa längre..vi kommer in i affärn o sätter oss där bara..haha. låtsas kollar visserligen på lite skivor innan så det inte bara verkar som vi vill sitta där heeela tin xD . sista gången vi satt där höll de på att stänga haha det var lite pinsamt...menmen. ska ialf kolla in han för han är sååå het! yeaah!
o sen ska vi ju göra den dära uppgiften vi fick från ROGER .___. men men hoppas den är lätt:)

Är hemma själv nu så jag ska nog på toa o sitta med öppen dörr för en gång skull;D o shaka lite ass förståss! 

SÅ hejdå mina glada får och typ alla de som vill läsa här i våran söta blogg ^_^
Och glad påsk vafan. ät godis till ni spricker! ^^
 

Hejdå på ett tag <3
 

Kommentarer
Postat av: Reebec

Va härligt allt låter ! :)

2007-04-05 @ 13:56:01
Postat av: Moa

Snart kommer vi ses igen ^^ I promise :D
Ni måste lägga upp bilder på Linns nya hår, är jättenyfiken!!!
<3

2007-04-05 @ 16:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0