happy day

Fan idag är jag lycklig igen :D Kan de bli ett bättre lov?? I don't think so.
 Inte nog med att jag ska sova hos Fannan de ska va fest också... Kanske inte värsta partyt men fina människor kommer komma :P hehe
Och det bästa av allt..... Jag fårsvulla chips :D haha I love it
Har tre stora cider också som jag å Fanny ska dela på (mums) Sen är det ju bara att sno av andra. Dom kommer ju ändå vara så packade att dom inte fattar vad vi gör haha.
Jag älskar Fanny!! Har aldrig älskat någon av mina vänner så mycket som jag älskar Frank!
 Varför? She just get's me! Vi är som ett pussel. Passar perfekt ihop med varann! Och självklart resten av Incredible four!! Jag älskar er också! Man kan INTE ha bättre vänner det lovar jag er!
Funderar på om jag ska träna lite... Kanske ut å gå. Ska fråga om Fanny vill vandra med mig.
Ha de bra alla ni andra miffon
goodbye suckers


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0