hell yeah :D

Kan de bli bättre?
Jag menar hela den har dagen har vart helt perfekt.. Vakan vid halv tolv (de är ju fan looov) åt lite kalas puffar och fixa till mig lite. Sen gick jag å min älskade vän Fanny ner på stan för jag skulle klippa mig och sen skulle vi spana på Mr expert guy (mycket söt kille btw)
Jag blev jätte nöjd med min nya frisyr och Mr expert guy kollar ju galet mycket på Fanny och Fanny på honom :)
Sen bestämde vi oss för att kolla om våran glass (girly glassen) fanns på tobaks affären och gissa vad??
Där fann vi den, äntligen. Och den var vädigt god!! Sen började våran långa vandrig hem. Vi gick hem till Fanny för att göra någon sketen uppgift vi fått av våran lärare Roger ( som är en av dom bästa lärarna) Men som tur var den inte svår alls så det gick ganska fort.
När jag sedan kom hem till mig fick jag wok som jag älskar så det var ett plus. Sen bar de i väg till min älskade dans :D Kan inte berskriva hur mycket jag älskar det. Fick lära oss en ny dans. Asså det är helt sjukt vi har fem klara danser å vi har bara fyra minuter på oss på scenen. Men de kommer lösa sig :)

Det bästa med hela dagen är då att Fanny kanske ha fest :D asså fatta hela Busy Charlie kommer vara där och mina älskade får <3 Ser farm emot det som en jävla hoe (hahah) It's gonna be the best party ever!!!

I morron åker jag till umeå men kommer hem på måndag då jag å Frankfurt ska hyra Saw 3....

Ha de bra mina älskade får och alla ni andra
Goodbye fuckers                                                  

Kommentarer
Postat av: Moa

Hare så himla bra i Umeå!
Vi får synas någon dag när du kommit hem <3

2007-04-06 @ 15:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0