I give up

Jag är så jävla trött. Trött på att försöka bli sedd, trött på att försöka få din uppmärksamhet. Trött på att försöka duga i dina ögon.
Så idag bestämde jag mig. Jag ger upp. Om du är så feg att du inte ens kan säga "Hej" va fan är du då att ha?

Önskar att jag inte gillar dig, jag önskar att jag aldrig fallit för dig.
Men jag måste ge dig beröm! Jag har aldrig varit så "besatt" av någon som jag var besatt av dig.
Men nu orkar jag inte ödlsa mer energi på dig. Om du inte ens kan trycka fram ett litet Hej. Då skiter jag i det.
Eller vad tycker du?

Men du är förbannat snygg! Och det kommer du nog alltid att vara. Men jag släpper dig nu.
Får hitta en annan kille att ödlsa min energi på :D
Som min mamma brukar säga: Om man mister en står de tusen åter! Och jag inte göra annat än att hålla med.

Byebye suckers
Btw, jag älskar mina får :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0