Idag, 25 april

" Bä må hon leva, bä må hon leva .. "

Min födelsedag idag ^^ och det firas med tårta och kalas hemma hos mig. Ser fram emot att få se vad mina älskade föräldrar har hittat på för presenter till mig. Önskade mig en kamera men det kan man nog lägga på hyllan nu.
Tråkigt bara att mina får inte hinner komma förbi och hälsa på men vi får väl ta det en helg och käka middag ist, ta en "fårkväll". Kalle kommer i alla fall och även hans familj, ska bli spännande det med eftersom att dom aldrig har varit och hälsat på i mitt hem och mina hispiga föräldrar.
Pelle kommer ha så roligt med alla människor som han kan slicka i ansiktet. Oj ja, för er som inte vet så är Pelle min söta pudel ^^.

aja. ska förtsätta med naturkunskapen och växthuseffekten.


See you later, rock on bitches.



Kommentarer
Postat av: Moa

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MITT ÄLSKADE FÅR! <3<3<3<3<3

2007-04-25 @ 14:12:45
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Zlatana

vad fick du??? :P

2007-10-11 @ 14:56:25
URL: http://Zlarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0