I'll be there for you.

Åh vad jag saknar mina får.
Det var .. få se nu .. oh dear lord .. typ 19 dagar sen nu  o.O
Vi kommer ha så galet kul på matchen på lördag. Har så mkt ny energi nu när jag har varit dålig och sen har jag hört rykten om att det skulle tas några öl innan matchen och det kommer bara göra så att energin och lyckan kommer svälla över mig.

Så typiskt också att jag skulle gå och bli förkyld precis när jag bättrat mig från operationen. Usch, sånt där händer bara mig. Har dock fått lite tid att läsa den där engelska boken jag fått lånat av Moa. <3

Kalle var här i och firad påsk också. Det var mysigt. <3 Sen åkte han hem på södagen och vidare till Linköping och tittade på hockey. (Modo - Linköping?) Eh ja, så då jag blev ensam några timmar innan han kom hem och jag åkte in till Sthlm sen var jag där till på tisdag. Jag var på stan en stund också på tisdagen när Kalle var i skolan. Jag köpte en rödkjol och en födelsedagspesent till Mollie. Hoho, jag är så jävla bra på att shoppa. ^^

Nicht, dags att gå ner i garaget och kolla så att pappa inte har slängt dom dära kläderna som jag lovat Hanna. Lite dåligt samvete att jag glömt. Damn you Kalle som inte påminde mig.

Sthlm imorrn, det ska bli skönt. Saknar Kalle så mkt.
Börjar känna mig lite som en Stockholmare faktiskt ^^

Forza Bajen!


Rock on, see you later.






Kommentarer
Postat av: Moa

Forza Bajen, ffs! <3

2007-04-12 @ 16:47:18
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0