Påsk fuckin' lov

Idag är det andra dagen på påsklovet. Så himla skönt att slippa skolan i x antal dagar. Är så himla skoltrött så jag orkar inte ens räkna hur många dagar vi är lediga. Okej, 9 tror jag. En extra dag i torsdags när våra lärare var så snälla så att de inte kunde komma till skolan. Poor us ;P

Just nu är jag hos my boyfriends place. Vi har varit och spelat fotboll och haft det allmänt mysigt. Snart ska fanskapet lämna mig i några timmar för att åka på studentskiva. Så jag ska stanna här och vara social mot hans familj. Stor ansvar hänger på mina axlar, alltså.
 Imorgon blir det påskmiddag för hela slanten. Samma mat som på julbordet, äntligen. Skäms nästan lite när jag säger att jag har tröttnat på den maten. Hur fan kan man tröttna på något som man äter 2 ggr om året? Kan någon vara snäll att förklara det för mig?!  Men påskogodiset är ju bara jättegott, fortfarande.

Det är faktiskt galet irriterande att det är sol men så himla kallt. All värme som solen skickar mot jorden försvinner i och med den starka vinden som någon jävel skickat. Skulle vara skönt om man kunde börja glida runt med kjol och göra någonting åt de isbjörnsvita benen man har skaffat sig under vintern. Just nu känns det som om det skulle vara väldigt trevligt med växthuseffekten, bara så att man var brunare längre. Usch, nej. Brun skulle jag gärna vilja vara men not on behalfe of the earth, so to speak.

Enough shit talk. So long suckers!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0