please boy...

Jaha.. så var de måndag igen. Känns helt okej faktiskt eftersom de snart är lov :D plus att vi inte går på fredag.
Idag var det väl som alla andra dagar förutom att häxan( Khatarina) inte va där. Skönt som satan :P
Och mycket beröm till Moie som är så stark. Om jag var hon skulle jag ligga hemma och gråta i minst ett år!
Du är otrolig baby!

Och sen har jag självklart fått min dagliga dos av skejter (ögon orgasm 3000) Och lyckliga mig så fick jag se honom en gång till när mamma tvinga mig att gå och handla på norrköp. Och precis när jag skulle gå ut möter jag hans klarblåa ögon (och håll i er nu) han ler mot mig (super happy)
Jag fattar inte att han kan vara så perfekt ??Jag menar please boy...

Sen måste jag berätta om i fredags.. hehe. Jag och Fanny kom till twin club tyvärr lite försent eftersom vi missa det enda bandet vi ville höra (Busy Charlie)
Men men vi tog de med en klackspark och gick och ställde oss mot en vägg... Bakom oss fAnns det några stolar och vilka sätter sig där om inte hela Busy Charlie :P

Det pirrar så där härligt i magen och bara njuter av ögonblicket. Får också ett lite leende av Crissi
Fast han ler ju 24/7 så man vet ju aldrig...

Hur som helst så är livet på topp.
Goodbye fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0