Should I ?

Många frågor i ett litet huvud...
Det känns lixom som jag har försökt hur länge som helst... Samtidigt har jag inte gjort ett skit för att få din uppmärksamhet. Och det är den jag vill ha mer än någonsin. I need it!
En av mina många funderingar är att jag kanske bara behöver dig men vill inte ha dig?? Ska försöka förklara mer tydligt....
Det är ofta så här att tjejer är ganska osäkra och behöver bekräftelse att dom duger att någon tycker om dom. Och därför skaffar dom en kille och får ut det dom vill ha... Dom blir omtyckta kanske till och med älskade. Men efter ett tag blir de tråkigt och vill hitta en ny... Och jag rädd att de är det jag vill få ut av dig..
Men samtidigt vill jag ha dig so bad!! Vill att du ska va min och jag lovar att jag aldrig ska släppa dig!

Sen har jag också ett problem... Jag är en av dom tjejer som tröttnar skiiit fort på ett förhållande. Mitt längsta var en månad.... Hallå EN månad. Och han var den första killen jag någonsoin älska. Och damn vad jag saknar honom! Jag får fan skylla mig själv efter som jag sa dom tre (jävliga) orden "Det är slut"
Hur som helst har han gått vidare.. Det har väl jag med men varje gång jag ser dig så får jag tillbaka kännslorna. Fan vad jag saknar dig Emil.... Önska du och jag fortfarande kunde umgås som vi gjorde då.. Ligga i din säng och du kunde värma mina kalla händer som du alltid gjorde...
Jaja. Tillbaka till ämnet. Men eftersom jag vill ha dig (inte Emil nu alltså) så jävla mycket kanske jag inte tröttnar på dig. Utan stannar med dig tills du börjar hata mig :D haha, eller nåt.   
Men grejen är den att när jag väl har fått det jag velat ha så länge å drömt om, så tar det nån dag sen söker jag efter något nytt och mer spännande..
Frågan är då... Kommer det bli så med dig? För det sista jag vill är att såra någon! So should I?? Ska jag chansa eller låta det va?

Men den största frågan är   Vill du ha mig lika mycket som jag vill ha dig?           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0