sommaren är på G :D

yes de är sant :) Jag och Fanny skulle ner på stan för att hämta hennes cykel som hon lämnade vid kryddan i går när vi skulle åka till Moie (hade jätte mysigt) Sen skulle vi självklart också köpa muttglass... Men nej den fanns inte så vi köpte twister istället :P
Sen träffa vi våran favorit kompis Rebecka :D
När jag pch Fanny sedan gick förbi vido city sa va de några utlännigar som kolla på oss skit mycket.
Visst det är jätte kul att ni uppskattar oss tjejer men om ni ska va diskreta ska man inte peka på oss... hehe.
Sen fick Fanny för sig att hon skulle skjussa mig på hennes cykel, och damn vilka ben muskler tösen har :D haha. Hon är inte klen för fem öre!
Men efter ett tag så fick jag ont i skrevet och hoppa av.
När vi kom till ett övergångställe så va de några killar i en bil som satt å vinka åt oss. Och när vi sedan gick förbi dom fick vi årets första busvissling och ett tut :) tack för det.
Och sen fick jag en bra tanke.
Jag ska inte låsa upp mig på en kille det är ju snart sommar och killarna finns överallt :D Men om jag fick välja skulle jag ju självklart ta dig men än så länge så har jag några bollar i luften :P

Im lovin it

byebye suckers
                                       



           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0