Summer love

Rubriken har egentligen inget det jag tänker skriva om... Det är bara det att jag just nu sitter å lyssnar på Justin Timberlakes låt " Summer love" (En väldigt härlig låt by the way) :D
Hur som helst så jag avundsjuk på välidgt många just nu. Och trust me jag hatar att medge att jag är avundsjuk! Hatar i stort sätt att visa mig svag och ensam i huvudtaget. Men det tar vi nån annan gång.
Varför jag nu är avundsjuk på så många är för att jag vill också ha någon!
Någon som kan kyssa mig någon som kan hålla om mig, nån som kan värma mina händer när jag fryser. Nån som kan säga att han älskar mig.
Är det för att jag vill ha bekrftelse? Nej!
Det är för att jag vill tillhöra någon. I wanna be sombodys somebody. Vill betyda allt för en annan människa. Jag vill få ett sms där det står att någon saknar mig och tänker på mig.
Jag menar ju att våren är här. Och alla, kille som tjej får dom där underbara vårkännslorna.

Du gjorde btw min dag. Damn boy vad söt du är. Är det okej om jag flätar ditt hår? :D haha.
Drömmde om dig också. Vilket sammanträffande egentligen. Skulle ju absolut inte ha något emot att vara din. Din egen och ingen annans.
Jaja får väl nöja mig att vara Fannys så länge. Och det räcker gott och väl för mig (Älskar dig hoe)

byebye suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0