Tjenixen Pixen

ÅÅh hejsan alla barn! ^______________^

Skönt som ba fan med lov ^____^ ooh yeaaah! har svullat massa onyttigheter hela helgen -__- men det är okej:D har fan käkat tårta, godis, chocklad, kakor o massa skit. Duckit påskmust har jag med:D haha. Men nu får det fan räcka, jag vill ju inte äta för mycket så att jag tröttnar, det vore fan baaaaad >_< hi ho hå hä..

Har förövrigt inte gjort så mycket idag eller aah de dagar som gått^^  Har mest vaknat, käkat frukost framför TVn...suttit där nån timme o degat, klätt på mej, suttit framför tvn igen, spelat lite keyboard, tagit en frukt, suttit framför tv, gått ut och stått på händer och hjulade lite och skit, sparkat lite boll,suttit ner, käkat, suttit framför tvn och sen efter typ 10 timmar sätter jag på datorn o sitter där tills min hållning såg ut som en säck potäter.

Påtal om potäter så kollade jag på Rasmus på luffen idag:D hihi det var typ 30år sen jag såg den^^  men den är rätt bra ialf : )

Jaajaa vafan ska jag skriva nu då?

Att min morfar vill bli bästis med moa kanske? haha:D oh yeah.

Nått mycket eller ah ganska ovanligt ialf, har skett idag.....

Jag...

har....

hääääääääääääääst....
SVANS!

jag vet inte hur länge sen det var jag hade det sist men ialf, vilken nyhet va?:D haha
hmmm

Imorrn blire ialf lite partii ^_^ hurraa. Precis vad jag behöver:D
 Linn : "ååh vad mysigt då kan vi svulla chips på natten i ditt rum :D :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D"
heheaaaaaaaaah jora:D hahaha hon är fan galen i chips min lilla framstjärt polare!

Mina bröder har föresten börjat kalla mej för EMO! va i helvete vill de egentligen?
inte nog med att alla 3 bröderna hackar på mej så har jag mens också -___- så när jag blir förbannad kommer de alltid " MEN haru MENS ELLER?!??!?!?+1=!9!()(/&(%"  och det är så jävla irriterande när de måste fråga hela tin och påpeka >_< -__- om de inte skulle slå mej ännu hårdare tillbaka skulle jag fan knäa dem ungefär 24/7 ^^ hahahah nejfyfan vad stört det skulle vara. jag följer med dem vart de än går o knäar. när dom ligger o sover ligger jag o knäar, när de skiter o pissarär jag där o knäar xD hahahahaha
nejfy jag är ju sjuk i huvet for real! -__- *träööööööööött*

Ska bli kul ialf på lördag^^ ska vara med fåren och skrika halsen av oss:D + att vi ska stå där med våra rosa glassar som fetaste girlteamet:D mrrr så kul!

skojja inte att jag höll på att skita på mej nyss .... -_-
skulle tycka på enter men jag råkade trycka på  " <----" den istället så jag trodde allt skit jag skrivit försvunnit >_< men som tur va hade det inte gjort det:D * OH HAPPY DAY*

well well. ska städa satan i mitt rum imorrn så det är fint:)

Hejdå alla fåååår<3<4<5<6<7<8<9<10 osv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0