today is a good day

Japp så sant som de är sagt. Det kändes bra redan när jag vakna, visst att jag var jätte trött men jag menar vad gör man inte för att få träffa sin underbara vänner :)
När jag kom till skolan såg jag min fina vän Moa som också va på bra humör. Vi gick till naturkunskapen och fick nån uppgift som var helt värdelös. Så jag Fanny och Moa gick och satte oss i soffan.
Och så kom han, den hetaste människan i hela världen (tycker jag) Och så "råkade" vi hör att han och hans band skulle spela i aulan.
Then my day was made.
Så när klockan var halv tolv gick vi till aulan och satte oss nästan längs fram. Och till min stora förvåning va Han där också. Kunde min dag bli bättre?? Och jag älskar deras musik... Kom igen Dan är den skönaste låten ever :D Så vi satt där och digga tills vi va tvungna att gå till ljudstudion.
Efter ett tag va Moa tvungen att gå ut i korridoren men sen helt plötsligt kom hon tillbaka och drog med mig.
 Och där stog Han, killen som är prefekt. Och den här gången snackar jag inte om skejter utan om en helt otroligt fin och söt person (som jag gärna skulle vilja slicka på) hahaha. När jag kom lite närmre honom honom vågade jag klämma fram ett hej. Han kollade på mig ett tag och sen sa han glatt "hej" tillbaka. Jag stannade för att säga att deras spelning var väldigt bra.
- Va idag? Svarade han och log.
- Ja. Svarade jag och log tillbaka.
- Nja. Sa han och skratta lite.
OMFG (Oh my fucking god) I love him. Han är så söt och helt prefekt.
Så nu har jag fått återfall.

Men nu vill jag bara hem och sova.
Ha de bra och ät massa choklad (jag suger på att rimma)
Goodbye fuckers





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0