Valborg!

Yeah i kväll blir de fest :D Hoppas på de iaf.. Vill shejka ass som en galning med min lilla rävunge Fanny.
Vill träffa fina människor å bara va, tappa kontorllen helt enkelt :P haha.
 Och  alla som har festat med mig vet att jag nog spendera halva kvällen på golvet eftersom jag kanppt kan stå när jag är full... Men det är sånt man får ta, haha. Gilla läget.
Men först måste jag få min lilla mamma att förstå att de kommer vara helt lugnt... Och att hon kan lita på mig!
Och det kan hon! Jag är inte en av dom som gör dumma skit saker. Jag vet alltid vad jag gör och tar också hand om mig själv å Fanny, och hon tar självklart hand om mig också :) Vi är ett riktigt bra team!
Men men nu ska jag gå å diska.. Lika bra att hjälpa till så mycket som möjligt så min lilla familj blir glad!

I kväll kan ni hitta mig: Södrabergen, parken och kanske på pattes kompis fest :D Annars är det bara att ringa: 0709-842509. See ya later bitches!


                                          
 

                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0