VI FINNS PÅ INTERNET!

Completly mental. Fanny och Linn kom inte in på Söderstadion (pågrund utav min dumhet) men de lyckades komma med på bild på officiella ändå. Hur lyckas man? Vi är fullständigt galna, hahihåhohehä.
Förlåt mina kär får, för att ni inte fick dela matchen med mig och för att jag förstörde allt. Men förhoppningsvis lurar jag med er på någon annan match och då betalar jag. Ni ska inte behöva betala för att se ett par nötter sparka boll.

Keep on rockin' dudes / Moie

Kopiera länken, scrolla ner och ni ser bilden i sitt riktiga sammanhang.
http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=30441

Btw, Malin är faktiskt också med på bilden. Fast hon har lånat Linns förmåga att göra sig osynlig (jag pratar med henne i telefon).

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0