Angående Mr Norringtons frånvaro

Jag måste få säga att jag har varit oerhört dålig på att höra av mig. Förlåt. Så jättemycket. Jag har en oerhörd ångset över det. Jag har ju velat åka och bada med er, äta jordgubbar, snacka skit och skratta. Men det har aldrig blivit av att jag har ringt, det har alltid kommit något annat emellan. Men snart börjar ju skola igen och allting blir som vanligt igen? Eller hur? Jag hoppas det i alla fall. Ni är de bästa fåren som finns i hela världen. Jag hoppas att ni är medvetna om det. Det finns verkligen ingenting som går upp emot er. Saknar våra knasiga stunder ofantligt mycket.

Ni får komma hem till mig och mysa/inviga/parta i mitt nya vardagsrum som jag ocg syster min håller på att färdidställa. Så att vi får umgås lite.

Kärlek till fåren! <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Frankfurt

Saknar er som fan :(
kan vi inte bestämma nån dag istället för att bara prata om det? känns som det aldrig kommer bli nått då .__. föresten så har alla varit lite dåliga på att höra av sej men äh.
Jag ( och jag tror linn) kan nästa vecka ialf^^ typ hela ;D
hoppas du och malin också kan :)
ÄLSKAREJ! (L)

2007-08-03 @ 00:14:41
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Mr Norrington

Så här ligger det till, åker med min kära familj till Gotland på söndag. Malin (träffade henne igår :D)åker till Cypern med Kallish nästa onsdag. Och hon kommer hem den 15:onde så vi sa att vi skulle inviga mitt vardagsrum då. När hon har partat färdigt där nere;)
Älskar er, allihopa! <3<3<3<3

2007-08-03 @ 11:14:26
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Linn turner

Måste säga att jag saknar er som fan!!! Och vi har alla vart dåliga på att höra av oss. Men den 15:onde gäller det :D älskar dig

2007-08-05 @ 17:01:44
Postat av: Mr Norrington

Vi kanske ska låta henne landa först, haha :P
När kommer ni hem ifrån Gbg och när åker ni?
<3<3<3<3

2007-08-10 @ 16:29:32
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Linn turner

vi är redan hemma... Men de är bara att säga till när ni kan för jag är ledig hela veckan :D älskar dig

2007-08-12 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0