Fanny PÄ!

Om Mig ^_________________________________^

Fullständigt namn: Fanny Mathilda Pereira Nielsen

Född: 1990 den 5 september* på Danderyds sjukhus * FYLLER ÅR PÅ ONSDAG!!

Bor: I Norrtälje ca sju mil norr om Stockholm.

Hårfärg: Mörkbrunt

Ögonfärg: Blåa -__-

Längd: 1.62

Stjärntecken: Jungfru

Gör på fritiden: Ingenting. Sitter framför datorn när jag inte kollar på tv eller om jag har läxa så pluggar jag.

Favorit djur? Mina katter såklart.

Favorit klädesplagg: Min pyjamas eller min lila tjocktröja med 2 svampar på!

Använder mest för kläder: Jeans, linne och tjocktröja

Favorit film: The Piano och Donnie Darko

Favorit band: The Strokes, Daft Punk och Paramore just nu ialf

Favorit artist: Michael Nyman

Favorit skådespelare:  Faktist måste jag också säga Johnny Depp :D Galet skön. Eller Jackie Chan.

Favorit skådespelerska:  Hmm egentligen har jag ingen favorit men kan väl säga Holly Hunter, hon är cool.

 Favorit mat: Tacos eller några heeeeeeeeeemskt goda biffar som kommer från danmark + pommes och schimmischurri (felstavat säkert) defuckinglicious!

 Favorit låt: La valse d'Amélie av Yann Tiersen

Drömkille: Han får gärna vara rolig och så vill jag att han ska vilja bli bästa vän med mej. En nån som bara vill vara ihop! + att det skulle vara fint ifall han var som en morfar. Berätta en massa roliga och spännande saker han har gjort i livet medan jag sitter brevid med ögon stora som biljardbollar.

Det jag är mest stolt över: Att jag kan vara mej själv. Och så är jag ganska duktig på en del ting.

Saker ni kanske inte visste om mig

Jag är hälften chilensk hälften svensk ( och lite där bland är jag dansk också)
Jag kan ibland bara känna att jag vill skjuta mig själv i benet för att jag är så jävla tafatt o bara sitter här framför datorn och glor. Jag vill röra på mig och gå någon kul sport men jag tror inte jag vågar.
Kan tro att folk tycker jag är jobbig ibland.
Mitt favorit instrument är piano. Skulle jätte gärna vilja ha ett men de är gaaanska dyra :P
Älskar min pappas musik han spelar i bilen när vi ska nånstans. Sydamerikanska tanter och gubbar är ju awesome.
Jag älskar att kolla på stjärnorna och himlen samtidigt som jag har nån fin låt i huvudet. Då känns det som jag vill flyga upp mot oändligheten och vidare!!!. xD HEHE. nä men det är sant faktist.
Jag har en hel serie med DVDer om solsytemet där varje dvd har varsin bokstav så alla bildar Solsystemet :D
Jag är ingenting utan mina vänner.
Kan börja gråta för att jag tycker nått är så fint.
Jag tror FÖR mycket på vilka stjärntecken som passar ihop med vilka osv. Kan bli jätte negativ om jag träffar en kille och han har "fel" stjärntecken -__- 
De namn jag vill ge mina barn i framtiden är, Lily, Stellan och Freddie.
Jag måste få höra att jag är duktig när jag gjort något bra annars kan jag bli på lite dåligt humör o allt känns som varm diarré.
Jag tänker mest och känner att jag inte alltid måste prata om allt jag tänker på.
Jag gillar inte när folk ignorerar mig.
Kan bara sitta och titta på min mamma när hon inte ser och tänker att hon är bäst o finast i världen. 
Jag har svårt för att säga nej ibland.
Jag är ganska osäker och orolig av mig.
Om jag lyssnar på en bra låt laddar jag ner hela gruppens album och pressar i ca 3-4 veckor!
Jag vill mer än gärna skriva en bok om min pappas liv samt åka med honom och hela familjen såklart till Chile, Cuba och hela Sydamerika och träffa massa mysiga människor.
Har haft lila och svarta extensions.

haha så. Tror jag är ganska klar nu, kommer säkert komma på något mer sen men skit samma. Hoppas ni fattar vad jag har skrivit osv.

Ska dricka cola nu

Ha det fint<3

Kommentarer
Postat av: Barbossa

Jag gör nästan likadant, det där du skrev och låtar... om jag lyssnar på en bra låt laddar jag ner det och pressar den så jävla hårt 24/7 tills jag skulle kräkas om jag lyssnade på den en gång till. Jag har kommit fram till att det är en dålig "metod" men vafaaaan, låten är ju braaa och då måste man ju få lyssna, höhö! :D pussar <3

2007-09-01 @ 14:36:09
URL: http://blommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0