Fritt land fria åsikter

Asså jag önska jag verkligen kunde vara som Magnus Betner. Han är fan den skönaste människan ever!
Att han säger exakt vad han tycker och tänker. Skiter i vad andra säger om han eller vad dom tycker om honom. Och det jag älskar med han är hans tankar om hur tjejer nedvärderas i Sverige eller egentligen överallt.

T.ex. Om en tjej för en gångskull skulle ta för sig, leva livet, ha sex med vem fan hon ville när hon ville hur hon ville. Då anses hon som en hora. Fördomarna kommer direkt! Även jag skulle säga att hon var en riktig liten slampa.
Men om en kille skulle göra exakt samma sak. Stå och skryta för sina kompisar om hur många tjejer han fått i säng så skulle de på något sätt vara coolt.... Hur fan då?
Om det är någon kille som läser den här bloggen så snälla svara.. Det är ju helt sjukt!

Jag önskar verkligen att Sverige eller hela världen kan förändras. Vill man lixom låta sin barn växa upp i ett samhälle där man inte är lika mycket värd om man är en tjej?
Och sen vill jag att alla jävla ideal ska förändras. Alltså snälla en helt naturlug människa ser inte ut som nån jävla Pamela Andersson eller Natasha Pierre. Ledsen killar men det finns inga naturliga tejer som ser ut så. Det funkar lixom inte! Varför kan inte en brunett utan smink utan silikon som är kurvig vara lika vacker? Är det nån jävla oskriven lag eller? Och inte för att alla tänker eller tycker så. Men dom tankarna finns.

Sen älskar jag också det Magnus Betner säger om Ebba von Sydow.
 Det livet går ut på är att äga dom dyraste och snyggaste väskorna eller kläderna. Eller egentligen spelar det ingen roll om det är snyggt bara det är något dyrt märke så funkar det! Asså give me a fucking break.... Sen när är det super hett att äga något fult men dyrt? Ursäka att jag säger detta men jag är med Magnus när han säger att han vill mörda Ebba von Sydow.

Men som jag säger så är det ett fritt land därför får alla ha sina åsikter och tankar. Det finns säkert jätte många som tycker det jag skriver är helt sjukt. Men det är sånt man får ta.

Aja ha det så in i helvete bra så länge
 Peace out

Kommentarer
Postat av: Moa

Bra sagt, gumman!

2007-08-27 @ 15:49:47
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0