Göteborg nästa!!!

Ja... Nu har jag vart i ume i snart två veckor. Jag älskar att vara här och bara ta de lugnt å slappna av. Och umgås med min underbara syster och hennes kille <3
 Men självklart saknar jag alla där hemma :,(
Längtar som satan till den 8 augusti då jag å Fanny ska ha våran Bulgarien kväll :D Vi ska sitta på vårt heliga berg och grilla å supa hehe. Hoppas bara de är fint väder!

Sen längtar jag till vi ska till Göteborg å shejka :D Vi ska alltså på festival om vi inte har medelat de tidigare. 
                                                                           Way Out West
Hell yeah!! Fan va kul vi ska ha bitch!
Ska make out me varje söt kille jag ser. Fan de va ett tag sen jag hade någons tunga i min mun... Låter iofs inte så fräscht när man säger det så där... Men de är otroligt mysigt iaf  ^-__________^
Därför ska jag hångla tungan av någon :D haha.
När vi ändå är inne på det så kan man väl inte snacka utan tunga??  För det är ju ännu bättre för min del eftersom jag snackar.... ehh jämt!
Fast mitt ragg lär väl tröttna... Aja den dagen den sorgen.

Ska snart gå å dansa afrikanskdans :D Låter skit kul. Sen ska jag trycka ner en pizza hade jag tänkt också (mums)
Väldigt bra Linn! Träna i onödan men what the fuck man lever ju bara en gång :P

Såg också en gammal kärlek idag... Emil heter han och bor här i umeå... Vi var kära i varann för några år sen. Och nu var han ju ännu snyggare... Såg nästan vuxen ut :P
 Han ska jag nog ta upp kontakten med!

Har också haft mardrömmar om vår nya klass :O aaahhhh Hur i helvete ska de gå??
Tur att jag har Moie, Reebec och Jennan!! God bless you.... De där lät ju lite gej men men.

Ha de så in i helvete bra så länge!!!!

 Peace out pimps and bitches

Kommentarer
Postat av: Frankfurt

VI SKA HA SÅ JÄLVA KUL DIN JÄVLA SUBBA!!!!!! :D:D:D ÄLSKAREJ FAN! (L)

2007-08-03 @ 00:20:08
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0