Linn Fridh

Jag har kommit på att vi får inte riktigt har presenterat oss ordentligt. Så därför tänker jag bara skriva om mig själv i detta inlägg! Hoppas ni blir nöjda.

Fullständigt namn: Linn Ingrid Marlené Fridh

Född: 1990 den 22mars på Danderyds sjukhus.

Bor: I Norrtälje ca sju mil över Stockholm.

Hårfärg: Mörkbrunt

Ögonfärg: Melerade fast mest åt det gröna hållet.

Längd: 1.70

Stjärntecken: Vädur (en jävligt stolt vädur)

Gör på fritiden: Dansar streetdance

Favorit djur? Katt och Isbjörn

Favorit klädesplagg: Mjukisbyxor och en för stor tjocktröja

Använder mest för kläder: Jeans och t-shirt

Favorit film: Moulin Rouge

Favorit band: Panic! At the disco, Fall out boy,  Maroon 5 och The Hives (är dock ingen emo)

Favorit artist: Christina Aguilera för att hon har en otrolig röst och Justin Timberlake för att han dansar så bra och sist men inte minst Timbaland för han är en jävla king när det kommer till beats!

Favorit skådespelare: Johnny Depp. Måste tillägga att det är inte bara för att han är otroligt het utan för att han har talang!

Favorit skådespelerska: Skulle vilja säga Liv Tyler eller Keira Knightley för att båda är otroligt vackra men om jag ska gå på talang blir de Nicole Kidman.

 Favorit mat: Fläskfilé med potatisgratäng

 Favorit låt: Keep on singing my song med Christina Aguilera.

Drömkille: Skulle kunna skriva upp alla min krav men sen kom jag på ett ord som prickar rätt... Han ska kunna få mig att skratta!

Det jag är mest stolt över:
I åttan blev jag "mobbad" av två av mina så kallade bästa vänner. Jag fick hot brev att dom ville att jag skulle ta självmord och att jag lika gärna kunde dö för att ingen tyckte om mig. Därför är jag stolt att jag klara av det och att jag blev en mycket starkare person av den upplevelsen. Och om ni undrar mår dom två tjejerna inte så jävla bra idag....

Saker ni kanske inte visste om mig

Jag är as grym på att shejka ass.
Jag kan typ allt om kändiar och skvaller.
Fick mvg i Geografi och Religion.
Kan allt om fattiga länder och rika länder och fick till och med mvg+ på provet om det i nian.
Vill åka till Afrika och jobba som journalist där.
Mitt mål med livet är att göra en förändring i världen. Det kan fan inte fortsätta så här! Jag ska göra världen till en rättvis och bättre planet! Belive me I will!
Kan lära mig en ny låt på bara nån minut.
Jag uppfattas nog som korkad efter som jag hela tiden snackar och skrattar, men jag lovar att I've got some brain!
Så fort jag ser en ny dans i någon video på Mtv lär jag mig den.
Är miljöpartist
Jag tycker det är otroligt korkat att en lågenergilampa kostar mer en en "dålig glödlampa"
Vi i Sverige är ändå så korkade att vi skiter i vad som är bra eller dåligt så vi köper det billigaste.

Japp där hade ni lite om mig. Om ni undrar något annat så är det bara att fråga!

 Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0