Sagan om Incredible 4, del 3

Helt plötsligt var jag inte ensam, jag var tillsammans med två knasiga tjejer som inte kunde låta bli att få mig att skratta så mycket att jag var tvungen att lägga mig på golvet, skratta, slå och gråta. När hon, min vän från första veckan kom tillbaka blev vi helt plötsligt fyra. Fyra vänner, som följde varandra överallt. Vi satt bredvid varandra på lektionerna. Vi åt tillsammans på matrasten. Vi satt och skrattade överallt, där det fanns plats för oss.

Det mest fascinerande med oss var att vi inte brydde oss ett dyft om vad andra människor tyckte om oss. Vi kunde sitta och skratta mitt i korridoren med de skrämmande tvåorna och treorna, i flera minuter kunde vi sitta där och skratta åt saker som ingen annan än just vi kunde förstå. 

Moa + Malin + Fanny + Linn

Fanny och Linn kände varandra sedan innan, de var de där typiska bästa kompisarna, som visste allt om varndra plus lite till. Sådana som man aldrig kommer åt, om man vill bli en tredje part eller en fjärde part. Sådana som stänger in sig i sin egen relation. Men där skilde sig de åt resten av alla bästakompispar. De välkommnade mig och Malin med öppna armar. Tillsammans, var vi starka. Tillsammans, kunde inget stoppa oss.



There's nothing like the incredible girls.

Incredible 4

Kommentarer
Postat av: Linnie

We fucking rock!!! Some day we are going to rule the world!! Älskar er alla!

2007-08-17 @ 12:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0