As I said: I'll be back

Japp här är jag igen. Har inte en enda vettig sak att skriva, men jag gör allt för att undvika att plugga på vårat underbara svenskaprov som vi har i morgon.

 Har väl inte hänt så mycket sen jag kom hem. Satte mig framför tv:n och somnade. Finns det något skönare?
Vakna lite piggare och lite gladare. Åt lunch med mamma och Petra (min syster) Åt till och med fyra mackor med avokado MUMS! Sen kom jag igång med pluggandet. Och jag tror fan det sitter. Vågar jag satsta på ett VG?

Längtar också as mycket till nyår. All of you watch out for The Kickers
Vi kommer rocka sönder våra egna jävla hjärnor. Men vet ni vad? I don't fuckin' care!!! Hur många gånger om året får man bara festa loss? Göra va fan man vill, skämma ut sig och till och med pissa ute (Helt klart Fannys favorit)
Hur som helst är det inte ofta så på nyår gäller det. Och om ni vill vara med oss så sär det bara att höra av sig. Vi är öppna för allt och alla. Dock inte "öppna" på det sättet... Hehe

Fast jag har ingen nyårslöfte än.... Hmm. Om ni har några tips tell me. Inte för att jag brukar hålla dom men det hör ju lixom till.
- Jag ska sluta röka!
Det är ju en klassisker. Synd bara att jag inte röker.
Och banta är inte min grej längre... Aja vi får väl se.

Gissa vad jag ska göra nu??
PLUGGA!!!
Har jag något liv? Jag skulle svara nej

Juste, fick veta att Fiorella (stavar jag rätt?) Tyckte om det jag skriver. Så man bugar och bockar :D Alltid kul att höra!
Kolla in hennes blogg by the way  Yesfiorella.blogg.se

 Peace out <3

Kommentarer
Postat av: james

ni vill inte vara incredible 4 på nyår? :(

2007-12-13 @ 19:02:05
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Linn

Men du ska väl va me Johan?

2007-12-13 @ 19:38:06
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0