Inte långt kvar!! :D

OH HERRE GUUUUD!

Om 24 timmar är det ett nytt år. ETT NYTT ÅR! alltså hur fort går inte tiden egentligen? blir galen. Kändes som att det var ganska nyligen vi började i 2an .__. huhuhu det går för foooort, sakta ner, please. hinner ju inte njuta av loven  vafan!
Men endå bra. Eftersom att 2008 är ju de år alla som är födda 90 blir 18 :D WOHOEE! fan vad pepp alltså!
Först fyller Linn(mars) sen Malin(april) sen Moa(maj) och sist jag(SEPTEMBER) ! ._. känns fan tråkigt att fylla sist! jag vill ju också kunna gå ut o festa med er på krogen! :( men men, man kan ju inte få allt här i världen!

Är jätte uppåt inför nyår ialf :D kommer ha skeeet roligt!!! 

Köpte föresten nytt schampo idag! det är ett som ska ge volym :D hoppas det ialf! jag kan  ju inte gå med PLATT hår på nyår heller! ska föresten ta slut på min nya sprayflaska jag köpte på stan igår^^ haha! frillan måste ju hålla för bövelen! 
 
Men nu ska jag sova så jag är pigg imorrn :D

Tjarå vänner!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hey Frank vi kommer fan dööö idag alltså :D:D:D faaaan va jag längtar!!!

2007-12-31 @ 15:01:04
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Moiwwe

Gott nytt år på er, hoppas att ni får en hejdundrande kväll =) Jag älskar er, allihopa (L)

2007-12-31 @ 17:39:42
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Malin

woho nu är det inte långt kvar brudar :D ^^

2007-12-31 @ 19:15:16
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0