Kan inte sova

Humör just nu: glad men trött
Är det nåt du absolut inte äter: julkorv
Kläder just nu: svarta mjukisbrallor, svart t-shirt och raggsockor
Musik just nu: Kelis med trick me
Vad sa du senast: va fan Dennis
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 70-talet lätt!!! Och då skulle jag vara en hippie
Är du bra på matte: har ju G+ så jag duger väl
Fisk eller badkruka: fisk
Saft eller alkohol: beror på vad det är för slags alkohol
Längd och vikt: 1.70 och jag väger mig aldrig (vikten är oviktig)
Favoritväder: sol och snö
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: sparar
Vem är viktigast för dig: Oj vart ska jag börja?? Men Fanny har ett jävligt speciellt ställe i mitt hjärta!
Tror på liv på andra planeter: ofcourse
Kommer du ihåg din första kärlek: hur kan jag glömma Emil? 
Älskar du henne/honom fortfarande: älskar är ett starkt ord
Har du några homosexuella vänner: jao
Tror du på mirakel: självklart! Annars skulle jag inte ha träffat mina underbara får
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: det hoppas jag
Ser du dig själv som tolerant mot andra: det beror på
Hur många barn vill du ha när du blir stor: tre skulle sitta fint 
Bio eller promenad: beror på vilken film och vad det är för väder om jag ska promenera
Är du kittlig: som FAN
Snarkar du? nope.
Största svaghet: kort stubin vilket leder till ett jävla temprament och sen har jag inget tålamod!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna stanna tiden eller flyga
Chips, morötter eller godis? CHIPS
Skriver du dagbok? räknas blogg? Annars nej
Har du nån flickvän/pojkvän? i mina drömmar är jag i hop med Brendon Urie men annars så är jag wide open.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan en tatuering i nacken.Har haft percing i naveln kanske gör en ny...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag vet vart allt ligger sen om det är stökigt eller inte får nån annan avgöra
Gungar du på stolen? japp.. föll ockå en gång och slog i bakhuvudet men I keep doing it
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JAAAAAAA!!! 
Vilken hand håller du gaffeln i? höger (äter vänsterhänt)
Hur är din drömtjej/kille? rolig
Vad är du mest rädd för? att jag och någon eller några jag älskar är med i en bilolycka och jag är den enda som överlever
Saltar du på maten? ibland
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? media för jag är jävligt bra skrivare
Anser du att du är stark?: jo men visst
Brukar du sola? I love it fast inte i solarium. 
Har du komplex och för vad? jag kommer aldrig bli vackrare än vad jag är just nu. Och detsamma till alla ni andra underbara människor.
Använder du knark? haha neej!!
Vad tror du händer efter vi dör? jag har två teorier. Den första är att vi föds om hela tiden och får uppleva när jorden går under. Eller så kommer vi till himlen och stannar där tills... jag vet inte.
Senaste bok du har läst/läser? Dvärgen
Senaste film du såg? kommer snart bli Pirates Of Caribbean 3

 Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0