Lucia firande i skolan...

Så var det Lucia igen. För ett år sedan kom min kära lilla mamma med frukost på sängen och sjöng (behöver inte gå in djupare på det)... Hon hade också tända ljus på brickan och efter kanske några sekunder går branalarmet i gång. Därför skippa vi det  detta år.

När jag kom till skolan (fast vi inte har en enda lektion idag) möter jag Jennie och Reebie :) Vi sätter oss i soffan och väntar på att få kolla på det där jävla Luciatåget, som man självklart måste gå på enligt våra lärare. Efter ett tag får vi reda på att det inte börjar för en halv elva... Och när jag skriver det här i klockan inte ens tio. Så vi gick till matsalen där man fick en lussebulle och varm choklad. Känns jätte bra att jag också tål mjölk... Hehe.

Hur som helst så sitter jag här nu och väntar på nån blond jävla tjej ska sjunga några låtar och sen får jag gå hem :D Plus att i går kom min älskade syster hem från Umeå. Hon ska bo med oss nu någon vecka. Lovley tycker jag!

Om jag ska vara ärlig tycker jag faktiskt att Lucia är jätte mysigt. Synd bara att det inte finns någon snö. Och utan snö ingen jul kännsla. Men Life's a bitch right Frank? ;) Eller som man också kan säga. Det duger.

Har väl inge mer att berätta just nu. But I'll be back!

  Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Fiore||a

Gillar din blogg :). Glad Lucia förresten, eller vad man brukar säga :)

2007-12-13 @ 10:15:33
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0