Stockholm med Linn Fridh

Tjenixen gott folk!

Idag har det varit en mycket bra idag med mycket garvande och bra inköp för både mej och Linn Fridh^^

roligaste idag var nog endå när Linn Fridh och jag stog och beställde krubb på donken, när jag skulle betala:

Snubben i kassan: 109 kr
Jag:  va saru?
Snubben i kassan: 109 kr
Jag: ..va saru?
Snubben i kassan: 109 kr
Jag vänder mig mot linn: va? vad säger han?
Linn pekar mot kassan: 109 kr!!
Jag: huh..? JAAHAAA!

Dumfan som stog i kassan so snackade som en jävla mus så jag inte hör men ok:P
kul som fan vare ialf. Ni hade garvat lika mycket som oss om ni hade vart med :D

Det andra som var bra också idag var en snubbe som sa att jag och linn hade fina leenden ^_______^  made our day!

Det som inte var så kul dock var de sura tjejorna i kassorna i de affärer vi var i. Det kändes som att istället för att ge oss kvittot skulle de hellre vilja ge oss varsin bitchslap och skära halsen av oss. typ så. men men.

Tack för en magnefik dag min kära vän Linn Fridh :D Älskarej<33<3<3


Ska dega framför tvn nu, Tjarrå vänner.



Kommentarer
Postat av: Jennan

HAHA :D värsta härlig du är

2007-12-28 @ 12:07:33
URL: http://jeffsl.blogg.se
Postat av: Linn

Hahah, jävlar vilken dag det va :D älskar dig otroligt mycket Fanny Mathilda Periera Nielsen

2007-12-28 @ 15:51:56
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0