Welcome to join us miss Judesson!

När jag kom hem idag hade moder lagat middag och rullat köttbullar och pepparkaksdeg och biskvier. Hatar iofs biskvier, smörigt och allmänt äckligt men resten var yumyum! Behövde det efter att ha slutat skolan vid 15.00 och bussen gick vid 14.30 och nästa inte förs vid 16.50.
Lagom grinig och uttråkad när jag kom med andra ord.
Annars funka skolan ganska bra, håll på att somna på psykologilektionen och på samhäll, där jag för övrig fick veta att provet jag var bombsäker ett IG blev till slut ett VG. Hur det gick till vet jag icke, men bra var det iallafall. Sen fick jag återigen beröm av Jimpus som blivit imponerad och chockad (?) att jag gjort så bra ifrån mig på multimedian och hemsideprojektet.
Tummen up för Malin!
Eller ja numera är Malin Judesson i stället för Lindersson. Vår lärarpraktikant på samhällslektionen skulle dela ut proven och fick mitt efternamn till Judesson. Hur i helvete det gick till har jag inte heller någon aning om. Måste ju ha Sveriges sämsta handstil. höhö.
Tror dessutom inte att jag har varit så nära på att dö någon gång. Fanny och jag började verkligen gapfnittra mitt under genomgången på grund av vissa skäl som satt på vår lärarpraktikant. Ville bara lägga mig ner, rulla på golvet och skratta som en tok . Men istället så satt vi och hulkade tysta, guppandes upp och ner, röda i ansiktet och gjorde konstiga flåsljud ifrån oss. Bautaballe på dig Frank!
Fick något jävla konstigt ryck igår också. Jag skulle träna, så jag gjorde mina armhävningar, situps och whatever och sen satte jag mig på träningscykeln. 15 min och sen brukar jag vara så uttråkad att jag vill spy men nu av någon anledning började jag roa mig med andra saker medan jag tränade. Jag sjöng, rensa sms på mobilen och spelade qudra pop, jag pratade till och med i telefon. Vips! så hade det gått 50 min. Sen att jag inte kände mitt ass efter är en helt annan historia men skönt var det!

// M. Judesson


I was hiding away from myself, away from you. like nothing, though something was terribly wrong and I remember every word you said. come back in time, come back.

image138

Kommentarer
Postat av: Anna

Haru klippt dig? :)

2007-12-06 @ 11:07:04
URL: http://ioannou.blogg.se
Postat av: Frankie

hahah min lilla jude :D

2007-12-06 @ 15:00:20
URL: http://incrediblefour.blogg.se
Postat av: Moie

Men alltså seriöst, det där borde nomineras till årets felsägning. Hur tusan får man Lindersson till Judesson? xD

2007-12-06 @ 18:14:14
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Malin

Ja jag har faktiskt klippt mig. Tack till dig Anna, som är den enda som har lagt märke till det! :P

2007-12-07 @ 17:18:23
Postat av: Anna

Det ser riktigt snyggt ut iaf !

2007-12-08 @ 18:10:06
URL: http://ioannou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0