Hemma för fan

Hemma igen ^^

Ganska skönt men endå tråkigt .__.

Hade ialf kul som fan i spanien^^  solade o badade varje dag. oherregud vilka snygga killar det fanns där :F:F::F EEEH brunögda med brunt lockigt hår MMMMMMMMMMMMM ville skjuta mej själv i benet.

jag själv tycker inte jag har blivit så speciellt brun alls, men jag har fått lite färg ialf heheeeeeee.

idag är jag finnig.
Har tråkigt också , linn är inte hemma, hon är i umeå o horar sig haha :( men hon kommer hem på torsdag eller fredag :)

och vart fan är fåren :(
vi har ju inte vart på hela sommaren :'(
vad fan har hänt? .___.

Nu är jag varm. ska nog ta något o äta, är svin hungrig^^

Hej hej

image79

Kommentarer
Postat av: Barbossa

heeeey lovely! faan va kul att du äntligen är hemma (fast jag är självklart lite småledsen för din skull oxå)! vi måste hitta på något snart igen, det var trevlans sist! :)
haha, faaan va jag skratta när jag läste att du ville skjuta dig själv i benet - så jävla mkt Du! höhööhö.. du är så underbart sköööön så att jag tror jag dör hörrö du! :D Pusssaaar, love you!

2007-07-31 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0