Jag har kramat Baby Bang

Hahaha! Det är så sant som de är sagt...
I går så var det ju en sån här speciell kväll i lilla Norrtälje. Alla affärer hade öppet till tio och sen har precis Åhlens öppnat här (det var på tiden)

Så vid fyra tiden gick jag och Frank ner för att kolla läget.
Men sen helt plötsligt var det någon som kom gående emot oss... Och gissa vem de va?? Jo Baby Bang.
För er som inte vet vem han är så har han vart me i talang jakten på kanal fyra och dansar helt jävla otroligt motherfucking bra!!!

Så när jag såg honom sa Frank att jag skulle fråga efter en kram. Och oblyg som jag är ställde jag mig precis framför honom och frågade
- Skulle jag kunna få en kram av dig?
Men konstigt nog gick han bara förbi mig... Men efter ett tag vände han sig om
- Va sa du?
- Skulle jag kunna få en kram? Sa jag igen
- Inte just nu. Sa han och kollade efter sina vänner som va långt före honom.
-Men sen kanske. Sa han och log

Sen efter att vi hade gått på stan å kollat på typ allt gick vi hem för att äta och sedan dra ner på stan igen. Vi satt på en bänk hela kvällen och kollade på folk.. Och sen mötte vi vår kära matte och gympa lärare Roger. Det är typ tredje gången den här veckan. Hehehe.
Vi letade också desperat efter Baby Bang men vi såg honom inte någonstans.

Fast sen när vi var på väg hem hörde vi hiphop musik utanför JC så vi tog kurs ditåt.
Och där var han. Och helvete vad han dansar bra!!! Han är nog min idol.
Sen på slutet så kom alla små flickor fram för att få hans atograf och ta kort med honom. Asså hur gammla kan dom ha vart... 9år?? Och sen kommer jag där 17år och typ en meter längre en alla små flickor och han (han heter egentligen Markus) Men till slut fick jag min kram av honom. Och han kom till och med ihåg att jag hade fågat tidigare på dagen. Hehe.

Japp där va en rolig dag ur mitt liv :P

Peace out  bitches and pimps

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, vad mysigt! Linn <3 Baby Bang :P

2007-07-06 @ 14:15:45
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0