SPANIEN FÖR FAN!


Dagen är här.

Dagen jag har både fruktat med samtidigt längtar efter. Jag ska vara borta från horan min i ca. 2 veckor :O OH HERREGUD! men det ska bli skönt och komma bort från mutt-frille-sverige ^^ HEHEHHEEE
Planet kl 7 och jag kommer vara trött som en jävla gris eftersom att vi ska åka hemifrån ca.2 .__. men men.

Men när jag kommer hem ska horan min och jag leka Bling Bling :D hahha. Det kommer bli stööört kul.

Juste, horan min hade avskedsmiddag för mig här om dan! Fick tacos o chips :D TAAAAACK HORAN MIN! och så kollade vi på en Johny Depp film :D MMMMMMMMMMMMMMMM (hoppas linn fattar hur jag låter med M:en :D:D) hehe
. Älskarej horan min :D


Nä ska nog ta och duscha nu, är helt skabbig och luktar skit :D

Hejdå alla Får!

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS







 


Kommentarer
Postat av: Horan din

Fan Fränkie jag saknar dig redan!! Skynda dig hem ;) MMMMMMMMMMMM I know the sound!Kommer sakna ditt skratt, ditt leénde dina fjärtar kommer sakna allt som har med dig att göra!! Men jag hoppas verkligen du får de jätte roligt å shejka lite för mig me i poolen. Älskar dig Fanny Pereira Pielsen

2007-07-17 @ 20:55:00
Postat av: Reebec

Ha det bäst! PUSSAR

2007-07-18 @ 14:04:06
Postat av: Jennifer

Ha det riktigt jäkla nice, muffhuvve. ;)

2007-07-18 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0