A great day

Idag har det vart en riktigt bra dag :) För det första vakna jag ganska tidigt så jag kunde komma ner på stan ganska snabbt med Hjärt.
Och där var de full fart, motorcyklar all over the place.. Inte så konstigt efter som det var costum bike show. Ganska trevligt förutom alla gammla snubbar som visslar efter en... Skaffa en i er egen ålder!!!

Jag och Hjärt käka lite glass sen gick vi till parken för att kolla på hetingar :P Och hetingar fick vi se... hehe
Är super happy för Hjärts skull hoppas på att de ska bli ni alltså!! Sen är jag glad för min egen skull också, för de första fick jag fläta Christoffers hår i går som har vart min dröm sen jag träffa han :D haha låter helt puckad men jag bara gillar killar me långt hår... Dom är på något sätt lättsamma....
Och sen har jag snackar med en viss Mr. Korn boy hehe (vi och våra smeknamn) Hoppas på att de ska bli du och jag...

Sen när jag kom hem från stan grilla vi och jag åt säkert 40jävla potatisar (färsk potatis) I love it.. Till och med mer än chips :O
Sen efter maten cykla jag och Frank till coop för att köpa just chips :P hehe. Kunde tyvärr inte hänga där så länge och jag å Fanny vet varför haha :D

När jag kom hem mös jag lite med mamie å papie. Och nu sitter jag här å skrattar åt Fränkie. Damn girl you are crazy and I fucking love you your sexy hoe :)

Ska snart mysa med mig själv... hehe tills Mr. Korn boy kan mysa med mig

ha de bra hoes and pimps
Peace out

Kommentarer
Postat av: Frankfurt

haha ooh i love ya bitch

2007-06-03 @ 00:22:25
URL: http://incrediblefour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0