Angående saknad

Det är ju pinsamt vad länge sedan det var jag träffade mina får. Oerhört pinsamt. Vet inte varför det har blivit såhär. Kanske för att jag jobbade förra veckan och den här veckan spenderade jag tillsammans med min sjuke pojkvän. Då kan man ju inte bara lämna honom i sticket. Eller jag kan inte det iallafall.
Så här sitter jag. Helt ensam. Utan får och utan pojkvän. Lonely.

Så vi får allihopa, ta på oss skulden för att vi inte har setts. Och ta oss i kragen. Arrangera någon Incredible Day eller kväll kanske?
Jag saknar er och älskar er, massor, fårskallar ;) <3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Linnie

Saknar dig också sheepie <3<3 saknar alla mina får!

2007-07-01 @ 01:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0