har ingen bra överskrift detta...

Sommar lovet är äntligen här. Sola och bada 24/7 och äntligen känns det som man verkligen kan göra va fan man vill. Jag älskar det.
Och det kunde inte ha börjat bättre med att fira det med två utav mina får.. Synd att Moie inte va där bara :(
Men men. Inte nog med att två av mina bästa vänner va där så va HAN där Mr Kornboy. Me like (a lot)
Och med honom har jag också vart nästan varje dag detta lov. Förutom i går men det va helt okej för då kunde jag å frank fjärta ifred :D haha

Jag kom just på idag att man faktiskt har mognat.. eller blivit mer vuxen i alla fall. För när man var liten (iaf jag) så hade man dom värsta önskemålen på hur en pojkvän skulle se ut. Detta va min:
1 Han skulle vara mörkhårig
2. Bruna ögon
3. Över 1.80 lång
4. Och musklig
5. Sen skulle han gärna dansa breakdance också...

Nu när man tänker på det låter det helt sjukt... Så min lista just nu är:
1. Han ska vara rolig.
The end!!

Jag orkar inte ha några krav längre för jag trivis precis som det är och jag kan lova er att Mr.kornboy stämmer bara in på numer tre på min första lista... Och på den andra träffar han galet jävla rätt!!

Så just nu är jag i ett väldigt bra stadie i mitt liv

Och just det, jag skulle gärna vilja utmana någon på hur många turkiska peppar du kan ha i munen.. Mitt rekord är 7stycken... Den som slår de får gärna höra av sig

 Peace out

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, vi kan ju köpa en påse turkisk peppar tills på torsdag och så kan vi ju se hur många jag klarar av, dessutom kanske du kan slå nytt rekord? ;P <3

2007-06-11 @ 18:13:52
URL: http://movsa.blogg.se
Postat av: Anna

Antar att du menar han som va med i parken/stranden och som jag kanske inte ska nämna vid namn här?
Tänkte bara säga: bra kap och att ni skulle vara söta ihop!
kramar

2007-06-18 @ 19:44:39
Postat av: Linnie

Tack Anna Banana :) det värmde <3

2007-06-19 @ 10:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0