Ryck upp dig

Har en sån jävla lust att bara smälla till dig. Hårt! Jag har en sån jävla lust att bara skrika åt dig. Har bara en sån jävla lust att be dig hålla käften och för en gång skull lyssna på mig! Är det för mycket begärt kanske?

Jag tror inte du fattar hur ledsen du gör mig ibland. Och att verkligen behandlar mig orättvist. Du kanske inte märker det men jag upplever det varje jävla dag. Och när jag försöker göra något åt det vänder du på hela skiten å gör så att jag får dåligt samvete. Du börjar gråta eller så blir du bara helt jävla sur. Du ska bara veta hur extremt trött jag ör på det här!!!!! Du ska bara veta hur många gånger jag håller in mina tårår. Det är inte roligt att komma hem längre! Det är som att komma hem till ett krig å man får fan akta sig så man för guds skull inte kliver på en mina för då är man körd! Tycker du jag överreagerar? Testa att vara mig för en dag då... Få se hur jävla kul det är.

Det känns som en stressad känsla... Den är alltid där, så fort man öppnar dörren och kommer hem måste man ha den där jävla känslan där. Hela tiden. Och den kommer nog aldrig försvinna för en du verkligen fattar vad du gör mot mig... Mot din egen familj. Jag orkar verkligen inte! Jag erkänner, du tar fan kål på mig. Du vinner, nöjd? Hoppas fan du är det. För jag är helt jävla slut!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0