Skitsommar : D .___.

Tjenixen, tänkte ta o skriva lite blogg nu efter ett antal år!

Sommaren har väl vart helt okej än så länge... eller nä jag bara skämta. Vädret är ju sugigt som fan så man blir ju inte på humör för nånting :(
Vart fan tog solen vägen? .____.  Hoppas fan inte det kommer vara såhär länge till, man blir så jävla nere och slapp .__.  Vill ju ligga o svettas på stranden och sola o bada! men jaja.

Men jag kan ju ialf glädja mej åt att jag o Linn/Gunnar/Hoe/Muttis/Jafar/jerry/Linnie ska till GÖTEBORG HEHEHHHEHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEH :D jag är så glad att jag kan skita på mig fan. ^^ det kommer bli så jäävla kul!!!! inte nog med att min papi ska skjussa ner oss, så ska vi få bo hos en kamrat där nere. haha omajgaaaaad jag är nervös redan hahahahah!
^____________^

Fan vad trist, jag har inget och skriva, är helt tom i huvudet :/ Det är säkert bara för att det inte händer något speciellt om dagarna nu .__.

såattee jag skiter i det här nu o går o letar reda på en kisse jag kan mysa med eller äta nått onyttigt o bygga på bilringarna<3

ADJÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jafar/Linnie,Jerry, hoe, muttis

fuck va vi ska ROOOOOOOCKA i Göteborg!!!! Och hångla me söta killar. Äslkar dig din jävla subba <3<3<3 :)

2007-06-30 @ 19:59:37
Postat av: Anonym

vem är kamraten?

2007-07-03 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0