1/4 av incredible 4, Malish

Jag skriver mitt allra första blogg inlägg nu. Pirr i magen ^^

Sitter och titta på "Vänner" som jag alltid brukar göra. Jag vet, är pyskiststörd men det är galet roligt. Dock inte rikigt lika roligt som när Kalle är med men fortfarande roligt. 

Det är så skönt nu när det är vår! Allt blir så vackert och värmen börjar slå till. Kåtheten också för de flesta. Det märks säkerligen på Linnie som går och får små orgasmer hela dagarna.

Sjukt vad svårt det är att skriva när det är folk som sitter och pressar en. (Syftar helt och hållet på dig Kalle.) För alla er som undrar så är Kalle min älskare sedan drygt 10 månader tillbaka. Jag är helt galet förälskad i den pojken. I ärlighetens namn är vi förlovade och många säger att det är för tidigt men det är faktiskt så att det är bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Jag tror aldrig att jag har varit så lycklig som den dagen, 26/11 2006. Någonting som en förloving får en att kämpa lite extra. Man anstränger sig mycket mer för att få sakerna att fungera och det är jag glad för. Att vara nyförälskad efter snart ett år är något jag är lycklig för.
Jag älskar dig <3

 Nu är jag äntligen väldligt nöjd med mitt liv, har inte varit det på en lång tid. Det känns härligt att ha riktiga vänner att umgås med och en underbar fästman som man får uppskattning utav.
Jag går och gymmar två gånger i veckan med en vän sedan 3 års ålder, går första åren på media och får göra det som verkligen intresserar mig. Där umgås jag med de skönaste fåren och är i och med det en lycklig medlem utav "the incredible four".

Aja, magen börjar kurra nu. Detta innebär käk.

See you later, rock on bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0