1/4 av Incredible 4, Moie

Måste faktiskt ta på mig all Cred för detta fantasitska namn. Jag skrev det på tavlan när vi hade svenskalektion för några veckor sedan. Dessutom satt jag och sa det för mig själv. Då började jag skratta hysteriskt och sa bää. Ja, för 4 låter ju som får, på svenska. Så, vi är alltså 4 stycken får. Incredible huh? :P

Jaha, det är väl bara att börja presentera sig. Jag heter Moa, är näst yngst i gruppen. Eh, jag är förskräckligt beroende av Hammarby och av fotboll. De har mina underbaringar till vänner lärt sig att leva med, även fast de är totalt ointresserade av allt som har med sport att göra. Jag står alltså för den delen i våra förhållanden. Jag är helt enkelt mannen. Men det kan jag leva med.
Så, för er som är intresserade ska jag dra med mina får till Hammarbys hemmapremiär mot Trelleborg. För att de ska få se en sida av mig som jag inte visar någon annan stans än på just Söderstadion. Plenty of shit talk.

I got carried away. Lägger upp min saga om Incredible 4 lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0