Angående besattheten av snygga killar

Vi i Incredible 4 har en förmåga att fastna för killar. Alltså, vi har en förmåga att bli galet intresserade av snygga killar. Vilket säkert kan anses väldigt nomalt, fast i det här fallet är det faktiskt inte normalt.
Alltsammans började nog med Linns besatthet i en viss kille i trean. Hon har ansett att han var planetens snyggaste människa, till och med snyggare än Johnny Depp, vilket måste betyda väldigt mycket.
Det finns vissa i gruppen som fortfarande anser att Johnny är galet mycket snyggare än honom, men så länge Linn är nöjd och förälskad i denna kille så är vi lyckliga.

Dessutom har vi hittat på olika smeknamn på dessa killar eftersom alla går på media och vi vill helst prata om de hela tiden. Detta har underlättat otroligt då vi kan slappna av och prata om de hur mycket som helst. Ja, kanske inte hur mycket som helst. Men det är i alla fall lite mer avspänt när ingen vet vem vi pratar om. Jag kommer däremot inte skriva ner dessa smeknamn här eftersom det finns en risk att de kommer att läcka ut till allmänheten. Vill ni få reda på dessa superhemliga smeknamn får ni helt enkelt avlyssna våra samtal.

Så, varje gång dessa Guds gåvor till Incredible 4 går förbi viskar någon eller gör en rörelse åt det får som har lagt beslag på just den underbaringen så att den kan spana lite försiktigt. Lite diskret. Kanske. Förmodligen. Eller inte alls diskret. Utan jättesynligt. Men det gör inget.   

Måste bara få säga att det är lite tråkigt att inte Malish får sin beskärda del av denna lek. Hon har ju redan fått sin snygging, medan vi får gå och tråna. Jag menar, bättre förhållande än det som Kalish och Malish har får man väl leta efter? :D

Enough writing, nu ska jag skriva lite på min egen blogg. Jag kom dessutom på imorse att det skulle vara roligt om vi skulle kunna ha den mest produktiva bloggen. De bloggar som de skrivs mest i är ju modebloggar (som jag föraktar, btw). Då det skulle ju inte vara så konstigt ifall vi skulle komma upp i samma mängd inlägg om vi nu skulle skriva ett eller två om dagen. Vi får se hur det går. Snarare hur fort alla tröttnar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0