far och dotter dag

idag är jag en happy retard :D annars är jag bara en helt allmän retard... haha.  Idag var jag och min lilla pappa till täbycentrum. Blev skit lycklig för vi gör typ inget tillsammans.... Så jag blev jätte glad när han fråga om vi skulle åka dit :) köpte ett par nya svarta jeans också. Min cheap monday är ju trasiga så de va ju goodie (tummen upp) Sen är jag också lycklig för att vi ska äta grönsaks dipp ikväll Me like. Sen tror jag också jag drömde om våra sexiga killar som vi såg i går på stan, me like very much :D Dock inte sex drömmar... Men jag överlever..... Igår ringde en snubbe som heter Viktor till mig, inte för att jag könner honom men han var trevlig. Vi snacka i fyra timmar :O Eller jag snacka mest me hans fulla kompisar som skrek i bakgrunden.... Trevlig var de iaf.

Skulle egentligen på fest i kväll hos den där viktors kompis. Men jag palla inte. Plus att sen senaste bussen gick 16:25 Och jag orkar inte vara helt borta vid typ 8 på kvällen... Så de blir nån annan gång :) Förresten har Viktor en jätte söt kompis.

 Asså jag fattar inte va Jim vill mig. Han sa att han aldrig mer skulle snacka med mig.. Ändå skriver han som en jävla dåre! Så snälla LÅT MIG VA!! Skulle verkligen bli jätte glad för de.

Jag har inte ätit gdis än heller.... Brukar öta de direkt på fredagen när jag kommer hem. Men jag ska hålla mig ända tills nösta helg då jag ska ha en tjej middag. Då kommer de bli extra gott att äta massa chips och godis..

Kom också på igår att jag ska dö med ett grillchips i munnen (jag jag är pervers) Men jag ÄLSKAR chips.


Nu ringde Viktor igen.. Ocj säger att han ska ta med mig på den där festen :S asså what?? Så nu har jag inte tid att skriva mer. Puss å knull på er alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0