Frankie pänkie stänkie försöker skriva lite blogg ^_^

Hej mina kära små vänner! Tänkte ta o skriva lite blogg här^^ he ho hå hä hö hi ha osv.

Är egentligen inte så bra på att skriva..skriver mest en massa skit typ som "man kanske ska ta nått att äta? eller " måste gå på toa.. kommer snart... " och det är då mest till mej själv jag skriver med, eller aah det är mitt huvud som tänker en massa saker och mina händer skriver .. heh jaja.

Fy fan vad jag vill ha sommar! bort med finnarna o ch shejka ass på badstranden är det som gäller då:D oh yeah! och mina små får vi måste tälta i sommar o grilla:D och åka till grönan och shejka ass och titta på stjärnorna och ragga små pojkar och vi måste dansa i regnet och samtidigt hoppa studsmatta... så jääääla underbart är det:D fast aah enda nackdelen är att , man får slappmutta..hahahhaha .__.? då ere bara att knipa satan:D

fyfan jag vet att jag är lite underlig men hoppas ni gillare endå :P

Men frankie är mycket glad häxa för att hon hittat så fina vänner <3
hihi^^

hmm okej okej, jag märker själv att jag börjar tänka en massa svammel som jag dock inte orkar skriva här i våran blogg..

ska nog ner till köket och krama lite på min lilla mamma som ..som är min lilla mamma helt enkelt n____n

Hejja alla får!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0