Freeeedag :D

Hello fucktards ^___^ 


Jag har hittat en ny kille jag kan kolla på:D!! ho hi ho hi oh! Vi kallar han "mr expert guy" och han är så förbannat jävla cp skit snygg^^ haha. Linn min lilla hoe och jag var inne på expert o lämnade CV's o jag höll på att skita på mej när han kollade på mej xD var ganska nära på att börja fnittra helt okontrollerat.. men heey det skiter jag i ;D Linn hittade en reserv också...."mr inse guy" fluffiga armar o mörkt hår:D hihi! 
och tillsammans delar vi på han killen på musik affärn "mr music guy" :D skiit gullig var han^^ med skjorta o allt:D hooh!
skulle vara hett o se honom spela gitarr...skulle kanske få kåtslag xD haha.
Hade ganska så askul idag^^ men aah vad kan man inte ha med sina får?;)
Men det roligaste är nog endå att på våra CV's har vi ett foto på oss själva hahaha. o det är inte ett så himla litet foto heller, tar upp kanske en halv A4 xD hahaha. känns lite pinsamt att alla snubbar (det var typ bara good looking killar som tog emot våra CV's) sitta o kolla på våra bilder hahah. men jaja, vi ska iallafall ha ett jobbfan i sommar^^
så är det!
När vi var på väg hem höll vi nästan på att skita på oss. Vi gick helt slappt och bara degade, skulle till dagiset o lämna cv^^ o så helt plötsligt så hör man en " TUT" o linn i jag flyger upp i luften som ett par skrämda höns..som tur vare inget farligt, det var bara erik som hade kul he he he! haha n___n

Vilken bra jäla dag det har vart idag:) mer än att jag sitter här o har finnar..men aja mamma skulle köpa nått medel på apoteket idag sa hon haha! förhoppningsvis kanske de försvinner;D
Men det kan jag itne tänka på så mycket idag, för idag är det FREDAAAAAAAAAG o jag tror att jag måste ha godis snart...så det passar ju rätt bra med finnmedel eftersom att jag kommer få nya nu, inom en ganska snar framtid (typ 3 timmar) hah!

well well, dags o göra nått annat nu tror jag. Kan ju inte sitta här heeeeeela kvällen, nog för att det kommer bli så endå men skit samma. jag kan ju låtsas att jag ska göra nått annat;D haha i'm a sick pussy

Trevlig helg och hoppas mina får,får en härlig helg:D <3

Puss o kram!.. jag vill ha en banan, som jag kanske får, om jag går ner till ån, där jag har mina tår, eftersom att jag är ett får..med en massa hår, på mina ludna lår..och nu fick jag hjärnstopp så nu går jag 
ADJÖÖ! :D  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0