Hello sexy....

Shit alltså oh my fucking god... vart har jag vart hela livet? trodde jag verkligen att de bara fanns en snygg kille i hela norrtälje (som jag ser som hela världen) finns ju så fina och söta killar överallt. Tack gud att de är prenings tider hehe ;D
Det verkar som det är på våren alla söta killar kommer fram... kan på ett bögigt sätt säga att dom börjat blomma haha.
Ni ska få veta hur jag har kommit fram tilll det här.
Det var så att jag å min bitch Fanny va nere på stan å sökte sommarjobb då vi helt plötslig fick syn på kille nr 1
Mr inse guy väldigt söt kille (tycker jag iaf) va ganska mörk hade jätte fina bruna ögon och jätte håriga armar.. Men för min del är de ju ganska bra eftersom jag har de.. hehe (inte överdrivet men ni vet... mörkt hår syns tydligt) Trevlig var han också och fick ett ett sexigt tack å ett härligt hej då och ett gulligt leénde på köpet.
Sen var de kille nr 2 (som är mer Fannys) Hans nickname är Mr expert guy.... Well han kollar ju på Fanny som en idiot iaf,  så det tar jag som ett: tack jag vet att du tycker Fanny är galet het :D Sen sista killen som är bådas är Mr music guy... Han är bara så galet söt... Han vill man väl slicka på haha... Det är lite som min fetish... :P  Iaf är han jätte gullig å ganska skön.. Lite så där flummig som jag och Fanny och resten av Incredible four.... (ni kan fråga vem som helst) Så han ska alltså jag och Fanny dela på.     
Jag menar inte att jag har gett upp min baby... Men man måste ju ha reserver... Och jag ör verkligen öppen för förslag hehe..

Annar rullar livet på... Håller fullständigt me Moa.. vet inte hur jag ska klar mig utan mina får alltså :( tur att vi syns om några dagar...
Hej då alla bitches and pimps...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0