I'm right here waiting for you

Jao då va man ledig i morron. skänt som satan :D Jag bara undrar en liten sak.. tycker killar om när man visar noll intresse för dom? Asså de verkar så. De sägs ju att dom tycker om att "jaga" Blir så less på hela den här grejen. Eller är han alldeles för trög för att fatta. Jag är ju precis här, du kan få mig så jävla lätt... Im right here waiting for YOU!
Men men nu ska jag sluta snacka om mina tråkiga kill problem. Jag täbkte berätta om varför jag älskar min små får i stället :D

Moa
Första gångerna jag snacka me Moa tyckte jag hon verka så smart och visste exakt vad hon snacka om. Och jag har alltid beundrat såna människor. Men tiden gick och jag börja mer och mer att gilla Moa. Hon var inte bara snäll utan omtänksam och rolig. Hon kunde på något sätt göra mig lycklig. Nu kunde jag inte tänka mig att vara utan henne.  Hon var nu en del av mig. Jag först insåg att jag älskade henne (som vän) när jag längtade att komma till skolan för att få en kram av henne och höra hennes gulliga röst säga
-Hej på er.
 Om jag ska beskriva Moa med fem ord blir det : Rolig, snäll omtänksam, osjälvisk och bryr sig, på ett sätt ingen annan tidigare gjort. Och därför älskar jag henne.

Malin
Det tog ett tag innan jag lärde känna henne ordentligt. Det enda man visste om henne var att hon älskade Guns n Roses. Om jag ska vara ärlig tyckte jag hon först verka lite snoffsig.. eller vad man ska säga. Men när jag lärde känna henne på riktigt så var hon är super fin människa, och stört skön. Hon va som mig helt enkelt. Orkade inte bry sig utan bara va. Jag kommer i håg hur roligt vi hade det på lidö... Visst att de stank lite i vårt rum och det var mest p.g.a av Malin faktiskt, men det är ett minne för livet. Under den natten insåg jag hur lycklig jag var som hade funnit Malin. Och man måste bara älska henne. Hon är en tjet som står för sina åsikter som aldirg ger upp utan håller humlöret uppe. Samtidigt är hon en så gullig och fin tjej. Som bara tänker på andra och inte sig själv. Om jag ska beskriva Malin med fem ord blir det: Otroligt snäll, en jätte fin tjej med en jätte fin personlighet, rolig och omtänksam. Malin har något som ingen annan har. Och därför älskar jag henne.

Fanny
Ja Fanny vad kan jag säga. Det känns som om jag skulle dö utan sig. Jag skulle vara så vilse helt ensam. Alltså ingen att vara vilse med. Ingen förstår mig som du gör och jag tror ingen ser mig som du gör. Är så oerhört lycklig att vi fann varann dom där dagarna på kärleksudden. Hur skulle jag annars vara idag? På något sätt har du gjort mig till en människa jag vill vara. När jag tänker på allt vi har varit med om känns det som om vi alltid har levt tillsammans. Utan våra minnen tillsammans skulle mit liv vara tomt. Vi är på ett sätt så lika och på ett annat sätt så olika. Som du sa senast i dag så är vi som ett pussel. och här saknas det ingen bit!! När jag föst insåg att jag älska dig (också som vän) var den kvällen du och jag satt på kullen och åt chips och fira att vi skulle till Bulgarien. När min lillebror börja jaga mig och jag halka på gräset eller vad det va. Precis då insåg jag hur lycklig jag ska vara att jag fann dig.  Du får mig att skaratta och du gör mig lycklig. Du visar hela tiden att du bryr dig och det betyder oerhört mycket för mig. Du finns alltid där och va kan snacka om allt. Du är den enda personen som really get me. Om jag ska beskriva Fanny kan jag göra det med tre ord: Jag älskar dig!
 Tack för att ni finns Malin Moa och Fanny. Har aldrig älskat några så mycket som jag älskar er! Och tack vare er har jag funnit mig själv. För ni är dom enda människorna jag kan vara mig själv med. Och det är magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0