Ligga lågt...

Är så jävla trött på att gå ha dom här kännslorna när han inte ens vet hur jag känner. Det enda jag tänker på är HAN
vad tänker han på?
tycker han om mig?
vad tänker han om mig?
tycker han att jag är jobbig?
vill bara få bort dom ur mitt huvud... villa bara ställa mig och skrika. Så att han kan fatta. Det är så många kännslor så många tankar. Blir helt slut.
Varför är killar så svåra att förstå sig på? Ni tänker säkert samma om oss tjejer men kom igen. Måste vi ta the fucking first step? Visa att ni är män....
Han tänkt på att vilka problem men än har så handlar de om killar.... Inge illa utan de kan vara underbart.. Att bara se honom så är ens dag gjord ^__^ (damn boy vilket ass) hehe jag vet att jag är pervers.. haha
Men skulle bara vilja ha det klart för mig. Så jag vet hur jag ska tänka och jag ska känna.... Jag är en väldigt förvirrad just nu. Jag vet inte ens vad jag själv tycker?
Så jaf har kommit fram till at ligga lågt ett tag.. Ta end ag i taget, Vi får se vart de leder.
Fast jag vill inget hellre än att bli hans... Men men de kanske kommer. Men om de inte gör de så finns de tuden fler plus att mina vänner kommer finnas där för mig. Vad som än händer
 bye bye fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0