Världens vackraste människa

Jag vet inte vad jag ska tänka, tycka eller göra. Det kom som ett hugg mot hjärtat och jag kunde inte sluta gråta. Kan inte beskriva hur ledsen jag är för din skull! Önska jag kunde ta all din sorg och sätta det i mitt hjärta så du skulle slippa!
Du är en så otrolig människa så otrolig stark. Jag hoppas du vet hur älskad du är Moa. Och jag hoppas du vet att du går inte igenom det här ensam. Vi är här för dig vad som än händer! Det finns INGA gränser för vad vi kan och ska göra för dig! Vi ska göra allt för att försöka få dig att må bra för att försöka gör dig hel igen. Jag vet att vi aldrig kan ersätta han plats men vi ska göra allt vi kan för att få dig att skratta och le igen. Gör allt för att se dig lycklig och glad.
Och det får ta exkat hur lång tid som helst vi kommer alltid vara där. Den kärlek vi känner för dig kan inte beskrivas med ord, man kan inte skrika ut den inget kan förklara eller beskriva den. Vi hoppas bara att du känner den från oss!

Moa Bjurner

Du är en sån otrolig och vacker människa. Om du bara visste hur älskad du är. Du är en helt fantastisk människa. Man kommer aldirg hitta en sån fin person som Moa. Du är så otrolig klok, smart och stark. Och jag vet att det som har hänt kommer ta tid att läka och du får ta all tid i världen på dig! Vi kommer att finnas här precis brevid dig hela vägen. Vi älskar dig Moa Bjurner!
Vi är med dig genom eld och vatten!


Kommentarer
Postat av: Moa

Och jag älskar er högst av allt på hela jorden!

2007-03-27 @ 18:10:27
URL: http://movsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0